Jag har fått en spricka i vagnen till storskotet och måste antagligen byta ut hela systemet eftersom det verkar ganska gammalt. Vilket är det mest kostnadseffektiva sättet att få till en bra infästning. Jag slöseglar mest och har hittills inte brytt mig om justera skotpunktens läge.
/Peter
Sökningen fann 1 träff
- 11 jun 2007 17:09
- Kategori: Beslag
- Tråd: Vagn och skena till storskotet
- Svar: 2
- Visningar: 9574
