Sökningen fann 1 träff

av psa
11 jun 2007 17:09
Kategori: Beslag
Tråd: Vagn och skena till storskotet
Svar: 2
Visningar: 9574

Vagn och skena till storskotet

Jag har fått en spricka i vagnen till storskotet och måste antagligen byta ut hela systemet eftersom det verkar ganska gammalt. Vilket är det mest kostnadseffektiva sättet att få till en bra infästning. Jag slöseglar mest och har hittills inte brytt mig om justera skotpunktens läge.

/Peter